wtorek, 10 lutego 2015

Tag "Your Type Of Music"

                            Jak widzicie przychodzę do was z tagiem "Your Type Of Music". Do napisania notki zainspirowała mnie Katka Katka z blogu http://to-moimzdaniem.blogspot.com/. Zadała pytanie czy lubię Michaela Jacksona i stwierdziłam że nie będę odpowiadać w komentarzach, tylko zrobię o tym notatkę na blogu.
 Na początku chciałam zrobić zwykłą notkę na temat muzyki ale wpadłam na pomysł że może znajdę tag o muzyce. Jak widać znalazłam i odpowiedziałam. Miłego czytania ;)

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego "co wpadnie w ucho"?
   
Nie ograniczam się do jednego rodzaju muzyki- fakt że mam dominację jednego gatunku ale nie trzymam się go kurczowo.    

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz? 
   
Zdecydowanie metal. Nie wyobrażam sobie życia bez tej muzyki.

3. Należysz do jakiegoś fandomu?

Polish Panzer Battalion- fanclub Sabatonu oraz Afromental.

4. Ulubiona piosenkarka?

 Indila i Enya.

5. Ulubiony piosenkarz?

Michael Jackson i Phil Colins

6. Ulubiony zespół?
   
Sabaton, Afromental, Nightwish.

7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą?

To zależy od nastroju, humoru. Są czasami takie sytuacje kiedy tekst opisuje to co się dzieje w życiu.

8. Piosenki jakiego wykonawcy- zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?

Sabaton, Afromental, Phil Colins i Michael Jackson. No się powtarzam ;)

9. Jaki masz dzwonek telefonu?

Szczerze- odkąd mam telefon to mam najzwyklejszy dzwonek jaki może być. Jeśli miałabym ustawić jakąś piosenkę to zmieniałaby się ona co dwa dni. Więc pozostaje przy najzwyklejszym.

10. Jakiej muzyki nie znosisz?

Disco-polo, hip- hop.

11. Wykonawca/ zespół którego najbardziej nie lubisz?

Nie ma takiego. Jak kogoś nie lubię to po prostu nie słucham i po problemie.

12. Lubisz śpiewać? Umiesz?

Kocham śpiewać ale nie umiem ;)

13. Jakiej stacji muzycznej słuchasz najczęściej w radiu?

Eska najczęściej oraz Rmf-fm

14. Jaki program TV (muzyczny)  oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz? 

Nie oglądam żadnego programu muzycznego.  

15. Które gwiazdy wręcz irytują Cię swoim zachowaniem? 

Ostatnio jest to Miley Cyrus- ja wiem że dorasta, jestem w stanie to zrozumieć. No ale to co robi ona to jest przesada w drugą stronę

16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałaś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną?

 Reklamy w radiu! :) Tak często się powtarzają że mam ochotę wyrwać radio z obudowy i wywalić przez okno. A tak szczerze- nie mam takiej piosenki.

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele, rodzice? 

Jest pół na pół. Rodzice słuchają czegoś innego, a przyjaciele- czasem się zdarzy że słuchamy tego samego.


Pytań było 17 jak widać- nad niektórymi musiałam się zastanowić nieco bardziej, niektóre były banalnie proste ;) To by było na tyle w dniu dzisiejszym. Ja powoli zbieram się do pracy mając nadzieję że dzień zleci szybko i nie będę tak źle jak mi się wydaje. Wam życzę miłego dnia i wieczoru,

Zostawiam was z kilkoma piosenkami które uwielbiam, mając nadzieję że chociaż jedna wam się spodoba ;)

1. Now we are free
2. Afromental- Rock&Rollin' Love
3. Sabaton- Swedish Pagans
4. Phil Colins- You'll be in my heart
5. Michael jackson- They don't care about us


7 komentarzy:

  1. haha miło być inspiracją :D też nie lubię disco polo, co do Miley Cyrus-ona zwariowała (miejmy nadzieję chwilowo)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię czasem posłuchać Afromental ;))
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami z choies ? bardzo mi na tym zależy http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/02/przeglad-ubran-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę:) Ja niestety metalu nie lubię,ale może kiedyś czemu nie:) Obserwuje:)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę rock, ewentualnie łagodny metal, a soundtrack z Gladiatora po prostu uwielbiam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie również

    cooolhunter.blogspot.com

    PS. może wzajemna obserwacja? Czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi :) lubię Afromental ;)
    Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochaniutka piosenkę "Now We Are Free" do filmu "Gladiator" śpiewa Pani Lisa Gerrard. Nagrała cały soundtrack wraz z Hansem Zimmerem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń