czwartek, 9 lipca 2015

Jurassic World



Wiem że nie wszyscy lubią momentu, kiedy bloger ma muzykę w tle.  Ale chciałabym żebyście ją włączyli na czas czytania tego postu. No chyba że oglądacie zwiastun, to 
wyłączcie. Przez tą melodię i moje wypociny, chciałabym żeby każdy z nas cofnął się w przeszłość. Na ten moment kiedy czekaliśmy na "Park Jurajski" w telewizji. Żebyśmy teraz też poczuli tą magię. 

       



       Jeśli powiedziałabym że nie jestem fanką "Parku Jurajskiego", byłoby to chyba największe kłamstwo na świecie. Pamiętam że gdy byłam mała, po obejrzeniu filmu, koniecznie chciałam żeby ktoś zrobił podobny park. No ok, do tej pory mi to zostało.




                Akcja dzieje się na wyspie Isla Nublar- tak, to ta sama wyspa na której odbywała się pierwsza część "Parku Jurajskiego".  Wyspa jest zagospodarowana w bardzo małej przestrzeni- i jest to największy minus. Atrakcji ma bardzo dużo- i kolejne się budują. A raczej jedna- wybieg dla hybrydy Tyranozaura i nie wiadomo jakiego dinozaura (naukowcy nie chcą powiedzieć). Zwierzak jest niezwykle inteligenty. Szczerze? Dopiero w 3/4 domyśliłam się jaki to dinozaur był- w tym samym momencie co Owen.

               Oczywiście dinozaur ucieka, a władze parku zamiast zarządzić ewakuację wyspy, lub ewentualne przeniesienie ludzi na prom stwierdzają że nie zrobią tego. No bo po co? Może nikt nie zauważy że z wybiegu spierdzielił dinozaur, który nie wiadomo jak zachowa i nie wiadomo czego po nim się spodziewać.
        Genialne jest też to, jak pokazują więzi między raptorami. Ten moment kiedy okazuje się, że dinozaury też mają uczucia, że są zwierzętami a nie tylko zabawkami do pokazu.
Pojawia się też wielkie zaskoczenie- to jak Owen potrafił zapanować nad raptorami, co do tej pory wydawało mi się niemożliwe. I ta ich późniejsza współpraca.

Oczywiście nie obyłoby bez momentu, kiedy każdy pukał sobie w głowę. Jaki to moment? Każdy w którym główna bohaterka, biegła w szpilkach. Najbardziej rozbroiła mnie jedna z ostatnich scen, kiedy musiała biec przed Tyranozaurem. Wyobrażacie sobie takie coś? Nie? Spoko, też tak miałam. Do czasu kiedy to zobaczyłam- wtedy potrafiłam sobie wyobrazić ;)

Film oceniam 10/10. Jedyny mały minus jaki znajduję to fakt, że tak mało odniesień było do 1 części. Z całego filmu były tylko 3 takie momenty: pierwszy to kiedy jeden z pracowników ma T-shirt z owej części, drugi to kiedy chłopcy trafiają na samochody oraz budynek, a trzeci to kiedy właściciel Parku mówi że "Hammod chciał żeby ten park był dla wszystkich, bez względu na koszty". No i można jeszcze zobaczyć Dr. Wu- który też był w pierwszej części.
















           I teraz kieruje pytanie stricte do kobiet: Czy Wy też macie takie "szczęście" że jak tylko spodoba wam się jakiś aktor, to wiadomo że  ma żonę i dziecko? Ewentualnie narzeczoną/ dziewczynę/ za chwilę się żeni?

13 komentarzy:

  1. Oglądałem film i oceniłem go na jakieś 6.5 - 7/10 :) Jest bardzo efektowny, jednak brak w nim serca znanego z pierwszego Parku Jurajskiego. Fakt faktem, tego klasyka już nic nie przebije :) mimo wszystko fajnie było zobaczyć znowu te wielkie gady na dużym ekranie.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://nieortodoksyjny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dinozaury i mam sentyment do Parku Jurajskiego dlatego już od dawna się szykuję żeby iść na to do kina. W każdym razie, na pewno obejrzę :) świetnie mi się czytało tego posta, tak luźno napisane ale z przekazem! :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam w kinie na tym filmie, ale myślę, że jak będzie premiera w TV to chętnie obejrzę :)

    http://pisany-z-pasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam filmu, ale po Twojej recenzji na pewno to zrobię gdy będę miała taką możliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji go obejrzeć, ale dzieki Twojej recenzji znajde czas i go obejrze http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój gust :)

    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Park jurajski to film godny polecenia! Bardzo mi się podobał i jeszcze oglądając go w kinie>>>
    zapraszam :) http://mambastyczny-swiat-losi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie oglądałam tego filmu , ale dzięki tow jej recenzji chyba go obejrzę :)
    zapraszam do siebie : http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam film i jest równie fajny jak poprzednie części Jurajskiego Parku <3
    (www.lumnoxy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zwiastun! Fajnie go opisałaś :)
    ******************************************************************************************
    MOGŁABYŚ MI POMÓC I POKLIKAĆ W 7 LINKÓW W MOIM OSTATNI POŚCIE? Byłabym bardzo wdzięczna! W zamian za poklikanie mogę polecić Twojego bloga lub go zaobserwować :)

    POZDRAWIAM!
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post

    http://monicabelle.blogspot.com/2015/07/black-sheincom-cropp.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i mega zdjęcia :3
    http://olineypl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam ten film, baardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń