Rok 2020, był jednym z najcięższych do tej pory. Zarówno pod względem sytuacji na świecie (to jest to gorsze) jak i sytuacji czytelniczej.
Pierwsze półrocze było naprawdę złe. Co jedna książka to gorsza, przez co nie chciało mi się ani czytać, ani pisać. I niestety przez to ucierpiał blog.
Jednak w tym roku wiem, że będzie lepiej. Tego trzeba się trzymać. Ale źeby nie przedłużać, zapraszam do listy tego co udało mi się przeczytać.
1. "365 dni" Blanka Lipińska
2. "Ten dzień" Blanka Lipińska
3. "Kolejne 365 dni" Blanka Lipińska
4. "Nowe oblicze Greya" E.L. James
5. "Ogród Marzeń" Barbara Delinsky
6. "Dziki Tymianek" Rosamunde Pilcher
7. "Hobbit. Pustkowie Smauga. Oficjalny przewodnik po filmie" Brian Sibley
8. "Gwiezdny pył" Neil Gailman
9. "Koralina" Neil Gailman
10. "Podarunek miłości. Listy z okresu narzeczeństwa"
11. "Porwanie Baltazara Gąbki" Stanisław Pagaczewski
12. "Pokolenie Ikea" Piotr C
13. "19 razy Katherine" John Green
14. "Żółwie aż do końca" John Green
15. "Złamane skrzydła" Shannon Dittemore
16. "Cudowny chłopak i ja. 3 cudowne historie" R.J. Palacio
17. "List w butelce" Nicholas Sparks
18. "Blogostan" Joanna Opiat- Bojarska
19. "Pociąg upiorów." Bentley Little
20. "Egzorcysta" William Peter Blatty
21. "Mity starożytnych Egipcjan" Alicja Wach- Brzezińska
22. "Histeryjki o May" Monika Mostowiak
23. "Młody Mesjasz" Anne Rice
24. "Na krakowskich ulicach" Andrzej Kozioł
25. "Scarlet odkrywa prawdziwą siłę. Cassie rozwija skrzydła" Shana Muldon Zappa, Ahmed Zappa
26. "Pamiętnik księżniczki" Carrie Fisher
27. "Myślnik. Twój codzienny motywator." Ewa Chodakowska
28. "Piękne Istoty." Kami Garcia, Margaret Stohl
29. "Papierowe miasta" John Green
30. "Rywalki. Książe i Gwardzista" Kiera Cass
31. "Letni staż" Carrie Karasyov, Jull Kargman
32. "Robin Hodd. Krzyżowiec z Sherwood" Angus Donald
33. "Miasto snów" Adam Faber
34. "Ocean na krańcu drogi" Neil Gailman
35. "Mitologia Nordycka" Neil Gailman
36. "Jestem Szczęśliwym singlem" Beata Pawlikowska
37. "Ani Mru Mru. O dwóch takich, co było ich trzech."
38. "Wielki ogarniacz pracy"
39. "Wielki Ogarniacz Życia"
40. "Przyjaciółki na zabój" Gitty Daneshvari
41. "Przyjaciółki i niezła heca" Gitty Daneshvari
42. "Przyjaciółki się nie boją" Gitty Daneshvari
43. "Przyjaciółki na zawsze razem." Gitty Daneshvari
44. "Hotel Aurora" Emilia Teofilia Nowak
45. "Cuda za rogiem" Keigo Higashino
46. "Postaw na radość" Phil Bosmans
47. "Wyspa Potępionych" Mellisa De la Cruz
48. "Ever After High. Księga Legend" Shannon Hale
49. "Psiego Najlepszego" W. Bruce Cameron
Zabrakło mi tylko 3 książek do założonego celu, ale to będzie do poprawy. Znacie jakąś książkę z mojej listy? Czytaliście coś?
Wow, liczba robi wrażenie. Gratuluję! :D
OdpowiedzUsuń