niedziela, 20 grudnia 2015

Bożonarodzeniowy 24- dniowy Fangirls' Challenge #2


     W ostatniej notce (dokładniej tej TUTAJ KLIKNIJ) zaczęłam ten Challenge. Tam skończyłam na punkcie 6. Fakt trochę mało, i teraz zrobię wszystkie oprócz 20. Bo akurat ten podpunkt, jest taki że no trochę się rozpiszę ;p W punkcie 23 jest lekki spojler kto zginie w 2 książkach, więc też lojalnie uprzedzam. Zachęcam też do przeczytania mojej ostatniej notki o PREZENTACH

    Ale teraz zapraszam do lektury :)

7. Twoja fikcyjna druga połówka.

Legolas z "Władcy Pierścieni"- obejrzałam pierwsze film i zakochałam się w Bloomie.  I tak naprawdę dzięki niemu zaczęłam czytać fantastykę. Tak, po tym filmie i książce definitywnie stwierdziłam że gdyby to było możliwe chciałabym być elfem ;)

8. Twój główny fandom

Potterhead rządzi ;)

9. Harry Potter czy Percy Jackson?

Serio? Naprawdę? Ja mam wybierać? No... Nie da się. Obydwie serie lubię tak samo. Ale Harry jednak zwycięża. Mam do niego większy sentyment.

10. Twój dom?

Zawsze chciałam należeć do Gryffindoru i mam nadzieję że tam bym trafiła. Choć znając mój charakter to prędzej byłby Slytherin

11. Dystrykt?

Szczerze, najbardziej przypadł mi do gustu Dystrykt 11- rolnictwo. I to głównie przez Rue.

12. Rasa?

Chodzi o wilkołaki, wampiry, demony, anioły itd?  Bo tylko takiego typu rasy przychodzą mi do głowy. Jeśli tak- to odpowiedź jest jasna. Wilkołaki. Nie ma bata żeby to było coś innego. Wytłumaczenie jest w pierwszej części. Remus Lupin robi swoje. Ewentualnie elf.




13. Boski rodzic?

Posejdon, Hermes albo Atena. Ktoś z tej trójki- a drugi rodzic to śmiertelnik.

14. Frakcja?

Trudno wybrać, jeśli nie czytało się książki. Jednak gdybym miała teraz zadecydować byłaby to Serdeczność.

15. Książka, która Cię najbardziej zawiodła.

"Chłopiec w pasiastej piżamie"- ta książka przychodzi mi do głowy pierwsza. Szczerze spodziewałam się czegoś więcej, brakowało tego "czegoś" i został lekki niedosyt.

16. Ulubiona z lektur szkolnych

"Mała księżniczka" Frances Hodgson Burnett

17. Najgorsza z lektur szkolnych.

"Stary człowiek i morze"-  najgorsza nie tylko lektura ale ogółem jako książka. Serio, tyle lat zastanawiam się co ludzie w niej widzą, i nie wiem. Ja tego dostrzec nie potrafię.

18. Najdłuższa książka, jaką zdarzyło Ci się przeczytać?

"Harry Potter i Zakon Feniksa" J.K.Rowling

19. Książka Twojego dzieciństwa.

Za niedługo tą książkę wepchniecie mi do gardła. Ci którzy czytają mojego bloga regularnie, wiedzą jaka będzie odpowiedź. Tak, są to "Baśnie z Wyspy Lanka"


20. Opowiedz swój sen. 

Gdybym miała opowiadać, wyszłaby niezła książka. A tak na serio. Moje sny są zazwyczaj normalne do bólu.

21. Czy kiedykolwiek po przeczytaniu książki i obejrzeniu filmu zdarzyło Ci się stwierdzić: "Film lepszy?"

Tak, ale to była tylko jedna książka. "Chłopiec w pasiastej piżamie"- film był nieco lepszy niż książka.

22. Podaj link do swojego Fan Fiction (bloga)

No cóż... Jedyny blog jaki mam to ten na którym właśnie jesteście. Nie mam żadnego bloga Fan Fiction, bo obawiam się że nie wyrobiłabym się z natłokiem pracy.

23. Bohater książki, którego śmierci najbardziej żałujesz.

UWAGA SPOILER, CZYTASZ NA WŁASNE RYZYKO- nie wiem ile osób przeczytało Igrzyska Śmierci, czy Harry'ego Potter'a. Jeśli nie czytaliście a chcecie to omińcie to pytanie.

Są trzy takie osoby. Z "Harry'ego Potter'a" jest to Remus Lupin- nie wiem ile płakałam nad nim. I z "Igrzysk Śmierci" jest to Cinna i Finnick. Serio jak przeczytałam że zginęli to miałam ochotę spakować walizki, jechać do Colins i nogi z d*py jej wyrwać. Ale tego nie zrobiłam. Jednak nie wybaczę tego ani Rowling ani Colins że zabiły moich ukochanych bohaterów.

24. Możesz wybrać dowolnego bohatera z dowolnej książki, w którego Twój umysł wcieli się, w dowolnym momencie jej trwania. Co zdecydujesz? (Tak, później możesz wrócić w dowolnym momencie)

Ok, prawdę mówiąc mega trudne pytanie. Bo nie mam zielonego pojęcia w kogo bym chciała się wcielić. W sumie większości postaci, chciałam towarzyszyć, poznać ich. Jednak jak tak sobie myślę. To byłaby to Heidi z książki "Heidi" albo Torak z "Kronik Pradawnego Mroku".



8 komentarzy:

  1. Świetny post! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że istnieją takie challenge na święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już ten challenge na różnych stronkach na facebook'u. Uważam ,że w sumie fajna sprawa z takim czymś ! :) Nie słyszałam o tej książce :O

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno jest wypbierać między Percym, a Harrym, ale jednak...
    Potterhead <3
    Swoją drogą należę do Ravenclaw :)
    Zapraszam : http://mchakatomatumaini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rico-Elf! :D Ja raczek nie chciałabym być w dystrykcie rolnictwa, o ile miałabym wybór. Mi pasuje wampir! Hm, stary Człowiek i morze nie jest najlepszą lekturą, ale jest krótka i dlatego nie jest najgorszą moim zdaniem :p Też ak ty ubolewałam nad ich śmiercią, to było okrutne ze strony autorek. Okrutne!
    Wesołych Świąt życzę!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do LBA, zapraszam: LINK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo fajny challenge :D widziałam go na niektórych blogach.
    Udanego Sylwestra :3

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm... Pamiętam jak w szkole, to było jakoś na początku semestru kilka lat wstecz, nauczycielka zadała nam lekturę i był to właśnie "stary człowiek i morze". Przed długi czas żyłam w przekonaniu, że tytuł brzmi "stary człowiek, a może, gdzie o podtekst seksualny nietrudno. Podobnie jak Ty, nie rozumiem dlaczego to jest na liście lektur obowiązkowych, wogóle zastanawiam się z jakiego powodu ją opublikowano i wydano. Książka opowiada o człowieku, który przez praktycznie całą fabułę łowi rybę i wraca z niczym. Jeśli to miało podłamać młodzież, to pewnie im się udało. Najbardziej przykre, że przez taki utwór ktoś może na bardzo długi czas porzucić książki.


    Co do strat ulubionych bohaterów- to zawsze boli tak samo. Uwielbiam czytać, ale ostatnio zagłębiłam się w pewien serial. Jest to TWD czyli The walking dead. Gdy umarła Beth,jedna z moich faworytów, poczułam to samo co Ty przy stratach postaci z np Harrego Pottera. Teraz zanosi się na kolejną tragedię w formie prawdopodobnej śmierci Daryla, czego chyba nie zniose:)


    Pozdrawiam i łącze się w bólu! :)
    Wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń