wtorek, 31 marca 2015

#1 Co to za paczka?- openbox

                       Chęć napisania notki o tej paczce, chodzi za mną już od tygodnia. Lecz niestety brak czasu i wieczne siedzenie w robocie robi swoje. Dziś jednak mam wolne więc stwierdziłam że skorzystam z okazji i pozwolę paczce się pokazać ;) Zresztą nie tylko paczce, ważniejsza jest jej zawartość.

Niestety dopiero gdy zdarłam folię pomyślałam że może warto zrobić zdjęcie. Dlatego paczka jest pokazana bez folii i wygląda tak:




Co mnie rozśmieszyło najbardziej? Druga strona paczki wyglądająca następująco:

W pierwszej sekundzie byłam pewna że paczki źle przyszły. Tylko z jednego powodu- ja zamawiałam książki nie balsamy. Potem zaś siedziałam i się śmiałam. Wiem, nie ma nic śmiesznego a ja się śmieję- no ale tak mam. No i wiecie też co zamówiłam- książki. Uwielbiam czytać i postanowiłam że skoro muszę wydać 200 zł (rozporządzenie banku) to kupię kilka książek. 

Oczywiście nastąpiło otwarcie paczki i zaskoczenie że moje zamówienie jest zapakowane jeszcze w gazety:



I po wyciągnięciu wszystkiego znalazły się trzy opakowania:



Najbardziej zainteresowała mnie środkowa- nie mogłam sobie przypomnieć jaką książkę tam zamówiłam.
Po otwarciu okazało się że jest to książka "Opowieści z Narnii. Tajemnice Starej Szafy. Przewodnik po Narnii."

Uwielbiam świat Lewisa- więc jak tylko zobaczyłam tą książkę to od razu postanowiłam ją kupić. Kosztowała mnie 15 zł a jej okładkowa cena to 29zł.

Kolejna książka to "Słodko- Gorzka Szesnastka". Po tym jak wypożyczyłam ją w bibliotece od razu się w niej zakochałam. Lecz niestety nie mogłam jej w żadnej stacjonarnej księgarni znaleźć. Była na internecie kusząc mnie dłuższy czas. Kupiłam ją dopiero teraz gdy mam konto bankowe i wypłatę ;) Kosztowała mnie 7 zł a jej cena okładkowa to 24,90 zł

Pamiętam jak od koleżanki pożyczałam się serię książek "Ala Makota".  Do mojej biblioteczki trafiła jedna książka "Ala Makota. Notatnik Sfrustrowanej nastolatki 2". A że ja nie lubię mieć po jednej książce z serii to postanowiłam zacząć kupować resztę. Tak więc zamówiłam książki "Ala Makota. Zakochana 1." oraz "Ala Makota Dorasta. Siedemnastka". Pierwsza kosztowała mnie 7 zł a ceną okładkową 19,90, druga zaś 5 zł z ceną okładkową 24,90zł

Jako że jestem wielką fanką "Harry'ego Potter'a" nie obyłoby się bez znalezienia książki J.K. Rowling "Trafny wybór". Mam nadzieję że ta książka również mi się spodoba. Kosztowała mnie 14 zł a cena okładkowa to 39,99 zł


Następną książkę jaką kupiłam to "Płatki z Nieba" autorki Mingmei Yip. Czytałam książkę jej autorstwa "Pawilon Kwiatu Brzoskwini" i bardzo mi się podobała, więc mam nadzieję że ta też mi się spodoba. A przeczucie mówi mi że tak będzie ;) Kosztowała mnie 9zł a cena okładkowa to 39,90zł
   

 Przedostatnią książką którą chcę wam pokazać to "Wyznania Gejszy". Po oglądnięciu filmu i dowiedzeniu się że jest taka książka zaczęłam jej szukać. Ale jak zwykle miałam pecha i nie mogłam jej znaleźć. Aż w końcu mi się udało. Kosztowała mnie 11 zł a cena okładkowa to 27 zł.

Ostatnia książka to "Blond Gejsza". Zainteresowała mnie tym iż bohaterką nie jest rodowita Japonka tylko Amerykanka. A jak wiadomo świat gejsz to świat który poznać mogą tylko nieliczni.
Kupiłam ją za 9 zł a cena okładkowa to 29,90zł


I to były całe moje zakupy- zapłaciłam 80 zł łącznie z przesyłką za 8 książek. 71 zł książki zaś 9 zł przesyłka. Zastanawialiście się może dlaczego pisałam 2 ceny. I już tłumaczę: książki kupiłam w antykwariacie- dlatego ceny są niższe niż na okładce. Lecz pomimo to że książki są używane ich stan jest idealny. Są defekty ale minimalne- nie widać ich na pierwszy rzut oka. 

Jeśli ciekawi was antykwariat w którym kupiłam te książki to link już podaję: 


A wy czytaliście którąś z tych książek? Podobała wam się? Kupowaliście kiedyś książki w antykwariacie czy tylko w stacjonarnych księgarniach?
















17 komentarzy:

  1. Naprawdę fajne ceny za książki :D
    To będziesz teraz miała co czytać :) Część z nich czytałam, warto je przeczytać :p

    http://tittadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytalałam z tego nic, ale jak już przeczytasz daj recenzje co o tych ksiązkach myślisz.
    Powodzenia, a i jeszcze jedno opłacało się na 100 % kupić :)
    Obserwuję Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam książki z antykwariatu :) Tak sobie kupiłam "Greka Zorbę" żeby go przeczytać po raz drugi i gdy otworzyłam te żółte strony i zaczęłam wdychać zapach starości, poczułam się już jak w innym świecie :)
    Jestem ciekawa tej książki Rowling. Napisz potem o czym to jest,jaki jest klimat tej książki.
    Czytałam "Wyznania gejszy", oglądałam również film; jedno i drugie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam calusieńką serię Opowieści z Narni, ale kiedy to byłooo! Jeszcze nie czytałam trafnego Wyboru, ale pewnie kiedyś się zabiorę. Teraz właśnie czytam Wyznania Gejszy, troszkę ambitniej, po angielsku ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serię "Opowieści z Narnii" odświeżałam sobie 3 lata temu ;p No to ambitna jesteś ;p Ja po angielsku jak znajdę jakąś książkę to tylko techniczne ;p

      Usuń
  5. Czytałam całą serię Narnii, warto przeczytać :D
    Fajny post. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię książki pt. ,,Ala Makota'' Są bardzo interesujące, i takie codzienne :3
    W wolnym czasie zapraszam do mnie: http://www.ciasteczkoooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tanio jak na tyle książek :o pozazdrościć :D
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niezła zmyłka z tą paczką ;D ja bym się początkowo przeraziła http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku się nieco przeraziłam że jednak to nie to ;p A potem się zaczęłam śmiać ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam książki z serii "Ala Makota" są świetne!

    http://jolkens.blogspot.com/2015/04/first-post-is-bad-post.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczka, a jej zawartość jeszcze lepsza! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zrobiłem deal życia- kupiłem 3 książki Hołowni I zapłaciłem za nie tylko 39 zł w Znaku :D. Polecam się:
    http://narwany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie ja rzadko dostaję takie niespodziewane paczki, ale za to chętniej je nadaje. Jestem zdania, że warto przeczytać https://www.sendit.pl/blog/stan-zagrozenia-epidemicznego-kilka-prostych-zasad-na-bezpieczne-nadanie-i-odbior-paczki gdzie napisano o tym, jak należy aktualnie odbierać i nadawać paczki w stanie zagrożenia epidemicznego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karton jest tak popularnym opakowaniem, najczęściej wykorzystuje się go do zabezpieczania i wysyłania przesyłek, jednak znajduje się dla niego dużo więcej zastosowań.
    https://neopak.pl/kartony/rozmiar/format-a4

    OdpowiedzUsuń