wtorek, 14 marca 2017

Ferie 2017


W tym roku po raz pierwszy od kilku lat udało mi się mieć "ferie". Oczywiście nie takie jak uczniowie- było to raczej kilka pojedynczych dni w przeciągu 2 tygodni. A że przyjechała do mnie chrzestna, to stwierdziłam że pojadę razem z nimi. W efekcie porobiłam kilka zdjęć, bo mnie prosiła. Ale Rico sklerotyk, dopiero teraz przypomniał sobie o zdjęciach, więc udawajcie że ferie dopiero co się skończyły ;) 
I nie przedłużając zapraszam na zdjęcia ;)  



















11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, zwłaszcza te z gołębiami i łabędziem!
    Sukiennice również przepięknie wyszły! *.*
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków na każdym zdjęciu wygląda zjawiskowo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków to jedno z najpiękniejszych miejsc, uwielbiam tam wracać! Fajne zdjęcia :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/h-stylizacja.html#more

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś śliczne zdjęcia :) Byłam raz w Krakowie i niektóre miejsca sobie przypominam.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia. Te ptaki mnie zachwyciły. Dawno byłam w tym pięknym mieście, ale rozpoznaję niektóre miejsca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :) ja byłam w Szklarskiej Porębie w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Kraków i zdjęcia sa zjawiskowe nawet byłam ostatnio w Krk na rynku ale nie miałam czasu zrobić zdj

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia <3 Ja byłam na feriach w górach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj aż zatęskniłam za Krakowem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te krakoskie gołębie... :/
    Następnym razem do Huty zapraszam (jeśli się nie boisz hahhaha ) :D

    OdpowiedzUsuń