sobota, 13 stycznia 2018

Bookhaul z całego roku 2017

     Po wyzwaniu czytelniczym w 2016 roku, jednym z postanowień było nie kupować książek bo są tanie/ładnie wydane/w promocji/bo zje je koza jak nie kupię. Długo trzymałam się w tym twierdzeniu. Nagle okazało się że potrafię wejść do księgarni nic nie kupując. Aż do maja, kiedy pojechałam na Targi Książki do Warszawy. Tam znalazłam naprawdę cudowne, piękne wydanie Legend Warszawy. No to Rico, kupiła bo wstyd nie znać legend Warszawy. Potem większe zakupy były w październiku, bo Targi Książki w Krakowie. Ambitnie chciałam dać do podpisania, ale po zobaczeniu jakie są kolejki zwiałam w drugą stronę. Lenistwo zwyciężyło i nie chciało mi się czekać 4892732h w kolejce. Ale nie o tym. W sumie za cały rok kupiłam 26 książek. Jest to satysfakcjonujący wynik, że miałam odwyk od kupowania książek. A jak prezentuje się lista którą kupiłam? Jeśli jesteście ciekawy to zapraszam, do czytania dalej ;)

1. "Wielka księga legend Warszawy." Anna Wilczyńska  <recenzja>
2. "Akademia Dobra i Zła." Soman Chainani
3. "Zły Jednorożec." Platte F. Clark



4. "Mock Ludzkie Zoo." Marek Krajewski
5. "Sprawa Niny Frank." Katarzyna Bonda
6. "Czarna Madonna" Remigiusz Mróz


7. "Azyl." Diane Ackerman
8. "Ziarno Prawdy." Zygmunt Miłoszewski
9. "Dziewczyna w czerwonym płaszczyku." Roma Ligocka


10. "Dziewczyna z sąsiedztwa." Jack Ketchum <recenzja>
11. "Przeżyć." Yeonmi Park
12. "Polskie Termopile. Walczyli do końca." Tomasz Stańczyk, Witold Pasek


13. "Byłam najlepszą przyjaciółką Jane Austen. Sekretny pamiętnik." Cora Harrison
14. "Wiecznie żywy." Isaac Marion  <recenzja>
15. "Bella i Sebastian." Nicolas Vanier
16. "Listy do Małgorzaty Musierowicz." Zbigniew Raszewski


17. "Quidditch przez wieki." J.K. Rowling
18. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć." J.K. Rowling
19. "Kruki Odyna." K.L. Armstrong, M.A. Marr


20. "10 niesamowitych przygód Neli." Nela Mała Reporterka
21. "Kobieta na 2 krańcu świata." Martyna Wojciechowska
22. "Drugi rzut oka. Jak świat się na mnie gapił." Kevin M. Connolly


23. "Opowieści zapomniane. Nieznane legendy Krakowa i okolic." Andrzej Nazar
24. "Beowulf. Epos walki tyleż średniowiecznej co i współczesnej."
25. "Raija ze śnieżnej krainy. Podcięte skrzydła."
26. "Miłość Peonii." Lisa See.

                      

3 komentarze:

  1. Ze wszystkich znam jedynie Złego jednorożca, który był ciekawy, lecz troszkę infantylny...
    Planuję przeczytać też Akademię Dobra i Zła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Należy Ci się medal! Nie sądzę że istnieje możliwość żeby w ciągu roku nie kupić ani jednej książki (oczywiście dla kogoś kto zawsze je kupował) więc 26 pozycji n=to na prawdę dobry wynik. Mi w ubiegłym roku przybyło ponad 200... więc jak już mówiłam. Medal :D

    OdpowiedzUsuń