poniedziałek, 8 stycznia 2018

Lista książek przeczytanych w 2017 roku.

      Dopiero co pisałam listę książek które przeczytałam w 2016 roku, a tu czas na kolejną.  Przyznam że jestem też zaskoczona ilością książek, które przeczytałam. Serio, biorąc pod uwagę że 2017 rok był strasznie zabiegany, jestem zaskoczona że  jest ich prawie 40. Tak wiem, dla niektórych to mało, ale dla mnie jest to duża ilość.
    A jak prezentuje się lista? Dowiecie się niżej :)

1. "Kapitan. Na Służbie." Stephan Talty, Richard Phillips  <recenzja>
2. "Baśniobór" Brandon Mull <recenzja>
3. "Dziewczyna w czerwonej pelerynie" Blaklet-Cartwright/Johnson
4. "Harry Potter i przeklęte dziecko." J.K.Rowling, John Tiffany & Jack Thorne
5. "Baśniobór 2. Gwiazda wieczorna wschodzi." Brandon Mull <recenzja>
6. "Akademia Dobra i Zła: Świat bez książąt." Soman Chainani <recenzja>
7. "Akademia Dobra i Zła: Długo i Szczęśliwie." Soman Chainani
8. "Assasin's Creed: Bractwo." Olivier Bowden
9. "Osobliwy Dom Pani Peregrine." Ransom Riggs  <recenzja>
10. "Vlad Dracula." Dariusz Domagalski
11. "Ostatnia piosenka." Nicholas Sparks
12. "Assasin's Creed: Renesans." Olivier Bowden
13. "Przewodnik po świecie Narnii." Andrea Monda, Paolo Gulisano
14. "Miley Cyrus. Dobra/zła" Chloe Govan
15. "Jurrasic Park. Zaginiony świat." Michael Crichton
16. "Panie z Cranford" Elizabeth Gaskell
17. "Nie pozwól mi odejść." Catherine Ryan Hyde
18. "Dorosnąć." Zofia Chądzyńska
19. "Ever After High. Krzywe zwierciadło." Shannon Hale
20. "Akademia Pennyroyal." M.A. Larson
21. "Wyspa na Prerii." Wojciech Cejrowski
22. "Gringo wśród dzikich plemion." Wojciech Cejrowski
23. "Zaginiony dziennik Indiana Jones
24. "Buffy. Postrach wampirów. Część 1 Przepowiednie."
25. "Buffy. Postrach wampirów. Część 2 Mroczne czasy."
26. "Buffy. Postrach wampirów. Część 3 Król Umarłych."
27. "Buffy. Postrach wampirów. Część 4 Grzechy Pierworodne."
28. "Heartland. 1-2 Powroty. Po burzy." Lauren Brooken
29. "Heartland. 3-4 Własna droga. Trudne decyzje." Lauren Brooken
30. "Heartland. 5-6 Co ma być to będzie. Kiedyś zrozumiesz." Lauren Brooken
31. "Elita." Kiera Cass <recenzja>
32. "Wiecznie żywy." Isacc Marion <recenzja>
33. "Dziewczyna z sąsiedztwa." Jack Ketchum <recenzja>
34. "Raija ze śnieżnej krainy. Podcięte skrzydła."
35. "Przeżyć." Yeonmi Park
36. "Wielka Księga legend Warszawskich." <recenzja>



      W końcu zaczęłam też czytać książki, które kupiłam lata świetlne temu i oczywiście nie zdążyłam przeczytać. Ale powoli nadrabiam zaległości, i mam nadzieję że w tym roku "lista wstydu" się zmniejszy do ilości minimalnej. Mam też nadzieję że odgrzebię się z recenzjami, bo jak na razie zostało ich jeszcze trochę z 2016r. Ale nie ma co się denerwować, na wszystko przyjdzie czas :)


3 komentarze:

  1. Z całej listy czytałam jedynie dwie książki: Panią Peregrine i Elitę, czyli niewiele parząc na ich całkowitę liczbę.
    Gratuluję! Akademię Dobra i zła mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ja nie podliczyłam sobie ile tak na prawdę książek przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, wiem wstyd jeszcze nie czytałam "Baśniobór" ale obiecuję poprawę i przeczytam w tym roku. Nicholasa Sparksa uwielbiam. Zapraszam do mnie stelladj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń