wtorek, 8 stycznia 2019

Bookhaul 2018 część II

     Przyszedł czas na drugą część tego co kupiłam. Rok 2018 już się skończył, więc jak najbardziej i z czystym sumieniem mogę zaprezentować swój stosik. Jeśli ktoś jest ciekaw pierwszej części to zapraszam TU.


  1. "Kuba"- biografia Kuby Błaszczykowskiego. Książkę kupiłam na prośbę Asi z bloga Moc Recenzji, bo akurat trafił się tani egzemplarz, a Asia jest jego fanką.
  2. "Perswazje" Jane Austen kupiłam ze względu na okładkę. Tak odezwała się sroka okładkowa. Dodatkowo ostatnio polubiłam się z klasyką.
  3. "Duchy Singapuru" Ewa Jachołowska- kupiłam tylko ze względu na to, że mało czytam o innych kulturach. A tu pojawia się coś nowego.

4. "The Walking Dead. Żywe trupy. Upadek Gubernatora. Część Pierwsza."-  Kiedyś oglądałam "The Walking Dead." Potem jakoś to przerwałam. Ale jestem na etapie powrotu do serialu. A na tą książkę czaiłam się już baaaardzo długo. 
5. "Kroniki Bane'a" Cassandra Clare, Sarah Brenman, Maureen Johnson- nie mam pojęcia czemu tą książkę kupiłam. Po prostu ją porwałam, bo była ostatnia. I stwierdziłam że chyba warto. 
6. "Jesteś Cudem" Regina Brett- po tylu pochwalnych recenzjach, zaczynam wkręcać się w jej książki. Póki co "Mów własnym głosem" jest w kolejce do przeczytania, ale wiem że i jedną i drugą zaraz przeczytam. 


7. "It ends with us" Colleen Hoover- zachęcona pozytywnymi opiniami od Asi, postanowiłam zaryzykować i kupić tą książkę. Okładka chyba najbardziej przyciąga oko
8. "Hobbit. Pustkowie Smauga. Oficjalny przewodnik po filmie." Brian Sibley- jako fanka "Hobbita" musiałam to mieć. 
9. "Czarownice nie płoną" Jenny Blackhurst- wszędzie się na nią natykałam. Jednak przyciągnął mnie tytuł i opis. Mam nadzieję, że nie będę żałować zakupu. 



10. "Korzenie Niebios" Tullio Avdredo- podobno cała seria "Metro 2033" jest warta uwagi, więc zaryzykowałam i kupiłam którąś część z projektu. Zobaczymy jak to będzie.
11. "Naznaczeni śmiercią" Veronica Roth- słyszałam dużo opinii zarówno negatywnych jak i pozytywnych. Ale że jestem osobą która musi to sama sprawdzić, to kupiłam. Zobaczymy czy będzie lepsza od serii "Niezgodna."
12. "Cztery pory roku" Stephen King- jako fanka Kinga powinnam mieć więcej jego książek a nie tylko "Carrie." 




13. "Gwiezdny pył" Neil Gailman- po obejrzeniu filmu stwierdziłam że muszę mieć tą książkę. Film bardzo mi się spodobał, mam nadzieję że książka również. 
14. "Dzieci Czasu" Adrian Tchaikovski- prezent od brata pod choinkę. Coś z rodzaju sciene fiction. Opis zapowiada się obiecująco, więc mam nadzieję że książka też taka będzie.
15. "Koralina" Neil Gailman- to samo co w przypadku "Gwiezdnego Pyłu." Film obejrzałam, stwierdziłam że chcę mieć. I tak samo jak "Gwiezdny Pył" ta lektura jest prezentem od babci na urodziny. 



    Jeśli czytaliście którąś z tych książek, dajcie znać po co mam sięgnąć pierwsze. Chętnie zobaczę wasze opinie :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy przegląd książek. Super. beautylilly87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wyzwanie na początek roku :-) Ja bym zaczął od Kinga, a potem Błaszczykowski.
    Moj blog: www.dajsiezlapacksiazce@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarownice nie płoną - thriller psychologiczny utrzymany w konwencji, która bardzo mi odpowiada, wyśmienicie się przy nim bawiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cuda: Gaiman, Metro, Czarownice nie płoną <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten pomysł z przegladem. Ja niestety nie czytałam nic z twoich propozycji,
    ale kusi mnie Colleen Hoover 😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przeczytać "Jesteś cudem" ♥ Jestem po lekturze "Gwiezdnego pyłu" i myślę, że jeśli film Ci się spodobał, to książka także powinna ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń