środa, 9 stycznia 2019

Lista książek przeczytanych w 2018 roku

     W 2017 roku udało mi się przeczytać 36. Jestem więc z siebie dumna, że pomimo jeszcze większego luzu, udało mi się przeczytać więcej w tym roku. Nie liczę tu 2016 roku, gdzie brałam udział w wyzwaniach, przez co automatycznie wzrosła ich ilość.
      Mam nadzieję że w tym roku uda mi się też przebić rok, choć nie narzucam sobie żadnych szczególnych wyzwań.
   A jak prezentuje się tegoroczna lista? Zachęcam do zapoznania :)


1. "Bella i Sebastian." Nicolas Vanier  <recenzja>
2. "Quditch przez wieki" J.K. Rowling
3. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć." J.K.Rowling
4. "Assasin's Creed. Objawienia." Olivier Bowden
5. "Opowieści zapomniane." Andrzej Naczar
6. "Wilki Lokiego. Kroniki Blackwell." K.L. Armstrong, M.A. Marr
7. "Jutro." John Marsden
8. "Niebezpieczne istoty." Garcia Stohl  <recenzja>
9. "Klika z San Francisco. Uwaga! Nowa twarz." Melissa de la Cruz
10. "Klika z San Francisco. Smak zazdrości." Mellisa de la Cruz
11. "Dziewczynka w czerwonym płaszczyku." Roma Ligocka
12. "Czerwona piramida." Rick Riordan  <recenzja>
13. "Zapiski stanu poważnego." Monika Szwaja  <recenzja>
14. "Bosa księżniczka." Christina Dodd <recenzja>
15. "Kruki Odyna. Kroniki Blackwell." K.L. Armstrong, M.A.Marr
16. "Mroczny Rycerz." Dennis O'Neil
17. "Batman. Rycerz z Gotham." Louise Simonson
18. "Pretty Little Liars. Zatrute." Sara Shepard
19. "Elena. Wygrać z losem." Nelle Neuhaus
20. "Klika z San Francisco. Urodziny złośnicy." Melissa de la Cruz
21. "Cudowny chłopak" R.J.Palacio
22. "Byłam najlepszą przyjaciółką Jane Austen" Cora Harrison
23. "Więzień labiryntu. Próby ognia." James Dasher
24. "Magia sprzątania." Marie Kondo
25. "Harry Potter. Filozoficzny czarodziej."
26. "Jutro 5. Gorączka." John Marsden
27. "Alicja w Krainie Zombi." Gena Showalter
28. "Lalkarz z Krakowa." R.M.Romero  <recenzja>
29. "Rio Anaconda" Wojciech Cejrowski
30. "Bezdomny ptak." Gloria Whelan
31. "Dziewięć kręgów życia" Mingmei Yip
32. "Był sobie pies." W.Bruce Cameron
33. "Akademia Pennyroyal. Cienie kadetek." M.A.Larson
34. "Szmaragdowy atlas." John Stephens
35. "Kroniki Ellie 2. Nieuleczalna." John Marsden
36. "Duff. Ta brzydka i gruba" Kody Keplinger <recenzja>
37. "10 niesamowitych przygód Neli" Nela Reporterka
38. "Zabawa w chowanego." Jack Ketchum
39. "Chłopaki Anasiego." Neil Gailman
40. "Tatuażysta z Auschwitz" Heather Morris
41. "Zanim się pojawiłeś." Jojo Moyes

8 komentarzy:

  1. Nic nie znam z tych tytułów :o ale wynik piękny. Powodzenia w 2019roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku ;) Trzymam kciuki, aby w tym roku było więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem sporo. Ja mam prozy zaledwie 11 książek, za to chyba 100 tomów komiksów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele znam ale z tej listy akurat nic nie czytałam. :) Dodaj na drugi raz trochę zdjęć - post będzie bardziej atrakcyjny. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Link na moim profilu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znane tytuły, zaskoczyły mnie takie pozycje jak Assassin's Creed, Batman :). Fajnie, coś innego, gram więc może też przeczytam. Był sobie pies podobno bardzo przyjemna książka. Szkoda, że przy każdym tytule nie ma okładki, byłyby lepiej rozpoznawalne i zapadłyby w pamięć :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. z moją listą pokrywa się tylko w dwóch miejscach, bo ja jestem bardziej kryminalna. ;) ale wynik czytelniczy całkiem zacny. :) gratulacje!
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o proszę, Klikę przeczytałam i ja! :D

    https://skromny-minimalizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ,,Rio Anacondę" i ,,Magię sprzątania" też czytałam :P

    OdpowiedzUsuń