poniedziałek, 7 stycznia 2019

Czytelnicze podsumowanie drugiego półrocza 2018.

     2018 rok dobiegł końca, więc nadchodzi czas na podsumowanie.  Kolejny raz, wrzuciłam na luz i czytałam, to co chcę. Półka wstydu niewiele się zmniejszyła, ale i tak jest dobrze. Jak to się mówi "Powoli do przodu."
    Przechodząc do podsumowania, lista prezentuje się następująco:

1. "Cudowny chłopak" R.J. Palacio
2. "Byłam najlepszą przyjaciółką Jane Austen" Cora Harrison
3. "Więzień labiryntu. Próby ognia." James Dasher
4. "Magia sprzątania" Marie Kondo
5.  "Harry Potter. Filozoficzny czarodziej."
6.  "Jutro 5. Gorączka" John Marsden
7. "Alicja w Krainie Zombi" Gena Showalter
8. "Lalkarz z Krakowa." R.M.Romero  <recenzja>
9. "Rio Anaconda" Wojciech Cejrowski
10."Bezdomny ptak."  Gloria Whelan
11. "Dziewięć kręgów życia." Mingmei Yip
12. "Był sobie pies." W. Bruce Cameron
13. "Akademia Pennyroyal. Cienie kadetek." M. A. Larson
14.  "Szmaragdowy atlas." John Stephens
15. "Kroniki Ellie 2. Nieuleczalna" John Marsden
16. "Duff. Ta brzydka i gruba." Kody Keplinger  <recenzja>
17. "10 niesamowitych przygód Neli." Nela Reporterka



18. "Zabawa w chowanego." Jack Ketchum
19. "Chłopaki Anasiego" Neil Gailman
20. "Tatuażysta z Auschwitz." Heather Morris
21. "Zanim się pojawiłeś." Jojo Moyes

Przez pół roku udało mi się przeczytać 21 książek. Jest to i tak sporo, bo wiecznie byłam albo w pracy, albo na wyjazdach, albo miałam tysiąc innych zajęć. W efekcie czego, czasu na czytanie miałam naprawdę mało. Więc  i tak jestem z siebie dumna.

4 komentarze:

  1. I bardzo dobrze! Grunt to czytać dla przyjemności, to i tak ładny wynik :)

    mrs-cholera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Ciebie, że mimo obowiązków znajdujesz czas na czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetne nastawienie. Mimo obowiązków i zapracowania realizujesz swoje hobby! Przymierzam się aktualnie do Tatuażysty. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na pracę i wyjazdy to i tak sporo przeczytałaś, to naprawdę dobry wynik 💕

    OdpowiedzUsuń