piątek, 20 maja 2016

LBA #7

Dziękuje za nominację Klaudii  z tego bloga. Dawno nie było u mnie LBA, a Klaudia szukała kogoś do nominacji, więc się zgłosiłam. I obydwie jesteśmy zadowolone ;)  Będzie to lekka odskocznia od recenzji, które na dobre się tu zagościły. A teraz zapraszam do pytań i moich odpowiedzi ;)


1. Dlaczego i kiedy założyłaś bloga?

Mój blog "urodził się" dokładnie 21  stycznia 2015 roku, o godzinie 21.29. Założyłam go z powodu spotkania Sabatonu z fanami oraz z powodu ich koncertu. Tak musiałam się komuś pochwalić. Później jakoś się wciągnęłam i tak zostało.

2. Czy posiadasz jakąś pasję/hobby nie związane z blogiem?

Ludzieeeee, błagam!! Każde LBA ma to pytanie. KAŻDE! Serio, już wiem jak czują się sławne osoby na wywiadach, odpowiadające 17636273 razy na jedno i to samo pytanie. Ale ok.

Podróżowanie, zwiedzanie, fotografia, czytanie, basen. To tak w skrócie. Staram się jakoś to pogodzić z pracą, nie zawsze wychodzi ale jednak ;)

3. Czy masz w życiu jakiś cel?

Być szczęśliwą to przede wszystkim. Takim celem na obecny czas jest odwiedzenie Londynu. Uwielbiam to miasto, chciałabym go odwiedzić i mam nadzieję że mi się uda. Po zaliczeniu tego, mój cel się zmieni ;)

4. Ulubiony blog i dlaczego?

Ulubiony blog to Fashionelki. Eliza naprawdę fajnie prowadzi bloga, nie pisze tak "sztywno", tylko jak do koleżanki. Do tego pisze niemalże o wszystkim: moda, lifestyle, kuchnia, podróże. Ma tego całe mnóstwo! Warto do niej zajrzeć: klik

5. Jak wyglądały Twoje początki z blogiem?

Początki były trudne. Pierwsza notka była przerabiania X razy przez ponad miesiąc. Blog miał ruszyć 6 grudnia a ruszył 21 stycznia. Bałam się reakcji ludzi, nie wiedziałam czy  chęć na pisanie mi nie minie. Ale jak już się "wkręciłam" to szło z górki. Wiedziałam o czym pisać, jak nie wiedziałam to inspiracje przychodziły ot tak. W sumie aż sama sobie się dziwie, że tyle wytrzymałam ;)

6. Ulubiony film/książka?

Film: Nie zmieniony od lat- "Władca Pierścieni"
Książka: Jak na razie "Gra o Tron"- ale znając mnie za chwilę mi się to zmieni.

7. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Pytanie bardziej skierowane do młodszych ;p Ja już jestem tą osobą, która raczej nie może za bardzo wybierać <starość nie radość ;p> Ale gdybym miała jeszcze decydować to albo przewodnik turystyczny albo fotograf.


8. Jak reagujesz na pozytywne komentarze, a jak na tzw. hejty?

No jak każdy z pozytywnych komentarzy się cieszę, a z hejtów już nie. No nie będę skakać z radości bo ktoś napisał mi coś obraźliwego/ złośliwego. Oczywiście jak ktoś zwróci mi uwagę że gdzieś jest błąd, to nie odbieram tego jako hejt, tylko chęć pomocy.


9. Planujesz przyszłość związaną z blogiem?

Planuję pisać bloga jeszcze przez parę lat. Ale przyszłość zawodowa- nie. Dla mnie blog to hobby a nie praca. Nie mówię że nie będę nawiązywać żadnej współpracy, bo może kiedyś się jakaś pojawi. Ale pracować tak jak np. Maff, Deynn czy Jessika Mercedes to nie.

10. Jak zareagowali Twoi znajomi jak dowiedzieli się, że prowadzisz bloga?

Niewiele osób wie że mam bloga, ale Ci co wiedzą stwierdzili że jestem odważniara, bo go założyłam. Nie było jakiś wielkich rewelacji itd, po prostu przesłałam link i tyle. Niektórzy dalej go czytają, niektórzy nie.

11. Co motywuje Cię do pisania?

   Tak naprawdę rzadko kiedy potrzebuje motywacji. Zazwyczaj siadam i piszę. Ale czasami mam totalnego lenia. Wtedy sobie myślę że będę mieć takie zaległości że do końca życia się nie wyrobię. Więc lecę i piszę.  Skuteczne w 90% ;p


11 pytań za mną. Przyznam że wydawały mi się łatwe, a tymczasem tak nie było. Nad wszystkimi, oprócz tego o hobby, musiałam się zastanowić trochę dłużej. Mam nadzieję że wam się podobało i doczytaliście do końca ;) Nie nominuję nikogo, jak ktoś chce niech zrobi sobie to LBA i da mi znać w komentarzu ;)

12 komentarzy:

  1. Jesteś ciekwą osobą, która wspaniale pisze!
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Początki z blogiem chyba dla każdego są najtrudniejsze. Niby te jedno, dwa słowa powitania, a nigdy nie jest się do końca pewnym, co napisać :) Pozdrawiam!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak początki zdecydowanie są najtrudniejsze .
    Świetny post :)
    Zapraszam do mnie :)
    wercius96.blogspot.com/2016/05/witajcie-dzisiaj-poszam-w-te.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie i spójnie odpowiedziałaś na wszystkie pytania. :)

    killa-killaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłaś być przez chwilę sławną osobą! XD Co prawda byłam już w Londynie na 3 dni, ale dałabym wszystko żeby polecieć jeszcze raz. Proponuję wspólną wycieczkę :p Ej no, nie jesteś jeszcze taka stara! Idź na studia Turystyka i rekreacja, i zostaniesz przewodnikiem! Albo może są jakieś kursy na przewodników...nie wiem, ale pomyśl o tym ;)
    Mnie ostatnio koleżanka zaskoczyła pytaniem "Kasia czy ty piszesz bloga?" Okazało się że już 2 miesiące go czyta XD
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Władca pierścieni" zawsze najlepszy <3

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze napisany post , fajnie sie go czytało 😏

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że świetnie sobie poradziłaś:)
    ciekawe i dużo można się dowiedzieć :)
    pozdrawiam :)


    http://by-klausia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki z powodu nominacji :) Fajnie, że udzieliłaś odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie zapraszam Cie do Londynu! Cudowne miasto, tez mialam je za cel jednak po wyjezdzie teraz marze o Tokio, USA udalo mi sie z tej listy takze wykreślić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. miło cię poznać, w takim razie gratuluje roczku bloga! Fajnie, że zaczęlaś pisać! początki na początku są trudne :)

    OdpowiedzUsuń