sobota, 27 sierpnia 2016

Zalotny TAG książkowy

  W końcu pojawia się jakiś TAG ;p Oczywiście że dawno żadnego nie było. Czemu akurat taki? Bo nadal jestem zakochana w Warszawie (jeszcze dobrze nie przyjechałam do domu, a już chciałam wracać), dlatego akurat taki.


  Ale nie przedłużając zapraszam ;)

1. Zauważenie- książka którą kupiłam ze względu na okładkę

Na myśl przyszła mi od razu książka "Rywalki"- okładka jest naprawdę cudowna.

2. Pierwsze wrażenie- książka którą kupiłam ze względu na opis. 

"Zbaw nas od Złego" Ralpha Sarchiego. Choć przyznam że film też brał w tym swój udział. Niemniej jednak, opis zrobił swoje

3. Słodkie rozmowy- książka ze świetnym stylem pisania

"Niebo jest wszędzie" Jandy Nelson- odkąd ją dostałam znajduje się w ścisłej 10 TOP ulubionych książek

4. Pierwsza randka- pierwszy tom serii, który sprawił że miałam ochotę na kolejne

Może nie seria a trylogia "Atramentowy Świat". Najlepsza trylogia jaka może być, najcudowniejsze, najpiękniejsze i jakie tylko mogą być określenia cudownych książek. Polecam każdemu!

5. Nocne rozmowy telefoniczne- książka przy której przetrwałam noc.

Kolejna trylogia w tym TAG-U. Są to mianowicie "Igrzyska Śmierci." Poszłam spać i było tylko: "Co będzie dalej? Jak to się skończy? Powinno dobrze, więc śpij mózgu. Ale jak autorka będzie złośliwa i zabije? W nosie mam zmęczenie, czytam dalej."

6. Zawsze w myślach- książka o której nie możesz przestać myśleć. 

"I boje się snów" Wandy Połtawskiej- są to wspomnienia kobiety która przeżyła obóz koncentracyjny. Wiem że jak ją przeczytałam, długo nie mogłam dojść do siebie i ciągle o niej myślałam.

7.  Kontakt fizyczny- książka którą kochasz za towarzyszące jej uczucia.

Kurczę, to jest trudne. Zazwyczaj moje uczucia działają na zasadzie: "Autorze, znajdę Cię i zabiję, za to co zrobiłeś" ;p Ale najbardziej przeżyłam książkę "Po kres czasu" Danielle Stell. Jest to jedyna książka, przy której się rozryczałam.

8. Spotkanie z rodzicami- książka którą chce polecić rodzinie i znajomym. 

Dobra, rodzinie rzadko kiedy polecam, bo mają inny gust niż ja. Ale gdy już muszę to zrobić... Prawdopodobnie wybrałabym "Chłopca w pasiastej piżamie" John'a Boyne. Zaś znajomym polecam 99% książek które przeczytałam ;p

9. Myślenie o przyszłości- książka którą będe czytał jeszcze nie jeden raz.

Ja większość książek czytam więcej niż raz ;p

10. Dzielenie się miłością:

Dzielę się z każdą osobą która chciałaby ten TAG zrobić (Kasia, liczę że raz zrobisz odstępstwo i pojawi się u Ciebie ten tag ;p)

6 komentarzy:

  1. Niebo jest wszędzie <3 Jeszcze nie czytałam, ale za to czytałam Oddam ci słońce tej samej autorki i jestem zachwycona <3
    Igrzyska śmierci <3 Uwielbiam tą serię i czytałam ją dość dawno, więc czas najwyższy ją odświeżyć :D
    Świetnie wykonałaś ten tag :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebo jest wszędzie jest super książką, bardzo podoba mi się twój tag :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo! bardzo fajny tag :D !Nie obrazisz się jak również go zrobię :D ?
    Pozdrawiam i zapraszam
    Zaczytana

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pytania i odpowiedzi. Też sądzę, ze okładka rywalki jest swietna i taka okładka równa się kupiona książka na 100 procent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez kupiłam rywalki ze względu na okładkę, jest świetna!
    https://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr 5, też tak miałam! Tak było :D "Chłopiec w pasiastej piżamie" od dawna na mojej liście, mszę się w końcu za o wziąć!
    O rany, kiedy ostatnio był u mnie tag...ale obiecuję, że kiedyś ten na pewno się pojawi!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń