niedziela, 1 lipca 2018

Półroczne podsumowanie czytelnicze i filmowe 2018

     Pierwsza połowa roku 2018 już za nami. Znowu się powtórzę, ale naprawdę nie wiem kiedy to zleciało. Dopiero co był Nowy Rok a już są wakacje. Dalej twierdzę że Czasoprzestrzeń nas pochłania po czym wypluwa po pół roku.  A skoro wypluł to czas zrobić podsumowanie półrocza.

     Standardowo pierwsze książki, potem filmy. I znów jestem zaskoczona tym że udało mi się przeczytać aż 20 książek. Biorąc pod uwagę moje: "Wiecznie nie mam czasu" to jest to naprawdę dość duży wynik.  Ale nie przedłużając, zapraszam do podsumowania :)


                                                  Książki:

1. "Bella i Sebastian" Nicolas Vanier   <recenzja>
2. "Quiditch przez wieki" J.K. Rowling
3. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" J.K. Rowling
4. "Assasin's Creed. Objawienia." Olivier Bowden
5. "Opowieści zapomniane." Andrzej Naczar
6. "Wilki Lokiego. Kroniki Blackwell." K.L. Armstrong, M.A. Marr
7. "Jutro." John Marsden.
8. "Niebezpieczne istoty." Garcia Stohl <recenzja>
9. "Klika z San Francisco. Uwaga! Nowa Twarz." Melissa de la Cruz
10. "Klika z San Francisco. Smak zazdrości." Mellisa de la Cruz
11. "Dziewczynka w czerwonym płaszczyku" Roma Ligocka
12. "Czerwona piramida." Rick Riordan <recenzja>
13. "Zapiski stanu poważnego." Monika Szwaja  <recenzja>
14. "Bosa księżniczka." Christina Dodd  <recenzja>
15. "Kruki Odyna. Kroniki Blackwell." K.L. Armstrong, M.A. Marr
16. "Mroczny Rycerz." Dennis O'Neil
17. "Batman. Rycerz z Gotham."" Louise Simonson
18. "Pretty Little Liars. Zatrute." Sara Shepard
19. "Elena. Wygrać z losem." Nelle Neuhaus
20. "Klika z San Francisco. Urodziny złośnicy." Melissa de la Cruz



 Filmy: 


 1. "Barbie: Rockowa księżniczka"
2. "To"
3. "Silent Hill"
4. "Blade: Wieczny Łowca II "
5." Kto tam?"
6. "Kobiety Mafii"
7. "Riddick"
8. "Plaga wampirów"
9. "Ghostland"
10. "Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara"
11. "Tomb Raider"


 Tak, wiem filmów nie jest dużo. Ale jest mi teraz naprawdę ciężko, znaleźć jakikolwiek film który mnie zainteresuje. Tak więc jak macie jakiś fajny do polecenia to dajcie znać ;)
   

3 komentarze:

  1. "Silent Hill" to dla mnie absolutny ulubieniec. Widziałam go chyba niezliczoną ilość razy! Co do tego, że już jest połowa roku 2018 - też nie mam zielonego pojęcia kiedy to zleciało. Czas biegnie tak szybko, że często nie nadążam nawet nad tym, który dziś dzień tygodnia.
    Pozdrawiam,
    Samodiwa

    https://samodiwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnej jeszcze nie czytałam ,ale są wakacje więc chce nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko jedną książkę z tych, które wspominasz - Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Uwielbiam ją tak samo jak wszystko, co związane z Harrym Potterem. Jeśli chodzi o filmy, jakie mogę Ci polecić, oto kilka, które ostatnio mi się spodobały: Interstellar, Wyspa tajemnic, Co gryzie Gilberta Grape'a, Amerykańska zbrodnia :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń