piątek, 27 lutego 2015

Choroba, wolne, nauka języka

      Dziś pobiłam wszelkie rekordy bycia w pracy- od 9 do 11.30. Według grafiku miałam być do 20 ale źle się czuje od kilku dni a dziś to totalna paranoja. Nie życzę nikomu pracować w takim stanie jak jestem. U mnie tak jest że albo jestem zdrowa a jak jestem chora to wszystko na raz mnie łapie.
          Tak więc dziś jeszcze przed pracą poszłam do szefowej i managera od grafiku że czuje się tak źle, i tu litania co mi jest, że nie dam rady wytrzymać do 20. Całe szczęście są to normalni ludzie więc chwilę pracowałam i zaraz  mnie wygonili. Jutro mam się jeszcze "doleczyć" więc wolne mam i w niedziele do pracy.
   Oczywiście nie obyłoby się bez komentarzy kierowniczki zmiany. Otóż ONA jest bardziej chora  BO katar ma. A na mój komentarz że ja katar wolę mieć niż to co ja mam to się obraziła. No cóż- zachowanie typowe dla dzieci. Na L4 nie pójdzie bo po co? Ale narzekać że ja się zwolniłam, bo bym w pewnym momencie przewróciła i tyle by było to już ok.
            Szczerze już wczoraj wiedziałam że kiepsko będzie dziś. Ale miałam nadzieję że przejdzie mi przez noc. Do tego jak wczoraj wyszłam z pracy to tak paskudna pogoda była- mgła, deszcz brrrrrr.


Zdjęcie może nie oddaje w pełni tego co było, ale raczej nikt nie chciałby iść nigdzie w taką pogodę.
  Dziś jest niewiele lepiej ale i tak chora jestem więc nigdzie nie wyjdę. W końcu ogarnę szafę z ubraniami i moją biblioteczkę- bo od początku lutego nie mam czasu na to- a w końcu muszę się za to zabrać.
     Może uda mi się w końcu pouczyć się nieco szwedzkiego, bo na razie to jest tylko otworzenie książki, przeczytanie treści zadania i tyle.
                 Ja się zabieram za swoje zadania a wam życzę miłego weekendu i ładnej pogody ;)




9 komentarzy:

  1. Wzajemnie tobie miłego weekdendu dasz rade :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Milego weekendu
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kuruj się tam! U mnie dzisiaj pogoda to też masakra :/
    Ale mimo wszystko tobie też udanego weekendu ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuruj się :) Bardzo ciekawy blog :) Zapraszam do mnie http://dusia135.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kuruj się szybciutko i pisz więcej bo ciekawe notki piszesz :*
    Obserwuje :*
    klik w klik na dole postu ? :P
    slodkieslodieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze się znajdą takie dokuczliwe jędze :P
    whatisinthehat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała ;) Ale nie ma nic gorszego niż taka jędza ;p

      Usuń
  7. Uczysz się szwedzkiego? Zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję się uczyć ;) Jak na razie idzie "jako- tako" ;p

      Usuń