poniedziałek, 4 stycznia 2021

Czytelnicze podsumowanie II półrocza 2020

    Zaczął się nowy rok, więc przyszedł czas na podsumowanie II półrocza 2020. W tym półroczu udało mi się, przeczytać 22 lektury, co jest dość dobrym wynikiem.  I jak w pierwszej połowie, byłam załamana jakością książek, tak teraz są one satysfakcjonujące. Mam nadzieję, że w tym roku nie trafię aż tak dużej ilości lektur, które są złe. 

    Ale bez zbędnego przedłużania zapraszam do zapoznania się z listą książek które udało mi się przeczytać:

1. "Piękne Istoty" Kami Garcia, Margaret Stohl
2. "Papierowe miasta" John Green
3. "Rywalki. Książę i gwardzista." Kiera Cass
4. "Letni Staż." Carrie Karasyov, Jull Kargman


5. "Robin Hodd. Krzyżowiec z Sherwood." Angus Donald
6. "Miasto snów." Adam Faber
7. "Ocean na krańcu drogi." Neil Gailman
8. "Mitologia Nordycka" Neil Gailman 


9. "Jestem szczęśliwym singlem" Beata Pawlikowska
10. "Ani Mru Mru. O dwóch takich, co było ich trzech." 
11. "Wielki ogarniacz pracy."
12. "Wielki Ogarniacz Życia" 


13. "Przyjaciółki na zabój." Gitty Daneshvari
14. "Przyjaciółki i niezła heca." Gitty Daneshvari
15. "Przyjaciółki się nie boją." Gitty Daneshvari 
16.  "Przyjaciółki na zawsze razem." Gitty Daneshvari 

17. "Hotel Aurora" Emilia Teofilia Nowak
18. "Cuda za rogiem." Keigo Higashino
19. "Postaw na radość." Phil Bosmans 



20. "Wyspa Potępionych" Mellisa De la Cruz
21. "Ever After High. Księga Legend." Shannon Hale 
22. "Psiego Najlepszego." W.Bruce Cameron 


   Jestem ciekawa czy znacie którąś z tych książek, lub czy któraś was zainteresowała. Dajcie znać w komentarzu :) 

3 komentarze:

  1. Dużo książek, super!:)
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo książek przeczytałaś, oby ten rok również był tak owocny ;)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Psiego najlepszego to cudowna, ciepła historia. :)
    Papierowe miasta bardzo mile wspominam i chyba będę sobie musiała przypomnieć tę historię. :)
    Cuda za rogiem to moje pierwsze spotkanie z japońską twórczością, ale na pewno nie ostatnie. :)
    Pozdrawiam,
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń