Zaczął się nowy rok, więc przyszedł czas na podsumowanie II półrocza 2020. W tym półroczu udało mi się, przeczytać 22 lektury, co jest dość dobrym wynikiem. I jak w pierwszej połowie, byłam załamana jakością książek, tak teraz są one satysfakcjonujące. Mam nadzieję, że w tym roku nie trafię aż tak dużej ilości lektur, które są złe.
Ale bez zbędnego przedłużania zapraszam do zapoznania się z listą książek które udało mi się przeczytać:
1. "Piękne Istoty" Kami Garcia, Margaret Stohl
2. "Papierowe miasta" John Green
3. "Rywalki. Książę i gwardzista." Kiera Cass
4. "Letni Staż." Carrie Karasyov, Jull Kargman
6. "Miasto snów." Adam Faber
7. "Ocean na krańcu drogi." Neil Gailman
8. "Mitologia Nordycka" Neil Gailman
10. "Ani Mru Mru. O dwóch takich, co było ich trzech."
11. "Wielki ogarniacz pracy."
12. "Wielki Ogarniacz Życia"
14. "Przyjaciółki i niezła heca." Gitty Daneshvari
15. "Przyjaciółki się nie boją." Gitty Daneshvari
16. "Przyjaciółki na zawsze razem." Gitty Daneshvari
17. "Hotel Aurora" Emilia Teofilia Nowak
18. "Cuda za rogiem." Keigo Higashino
19. "Postaw na radość." Phil Bosmans
21. "Ever After High. Księga Legend." Shannon Hale
22. "Psiego Najlepszego." W.Bruce Cameron
Jestem ciekawa czy znacie którąś z tych książek, lub czy któraś was zainteresowała. Dajcie znać w komentarzu :)
Dużo książek, super!:)
OdpowiedzUsuńrilseeee.blogspot.com
Bardzo dużo książek przeczytałaś, oby ten rok również był tak owocny ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam ;*
https://xgabisxworlds.blogspot.com/
Psiego najlepszego to cudowna, ciepła historia. :)
OdpowiedzUsuńPapierowe miasta bardzo mile wspominam i chyba będę sobie musiała przypomnieć tę historię. :)
Cuda za rogiem to moje pierwsze spotkanie z japońską twórczością, ale na pewno nie ostatnie. :)
Pozdrawiam,
https://recenzjeklaudii.blogspot.com/