poniedziałek, 3 lutego 2020

Lista książek przeczytanych w 2019 roku.

      Rok 2019 minął szybciej niżbym się spodziewała. Skończyłam go z 34 książkami na koncie. Jest to najsłabszy wynik czytelniczy odkąd prowadzę zapiski (czyli od 2016 roku). Ale pierwszy raz postanowiłam iść na jakość, nie na ilość. I jak widać pomimo tego udało mi się przeczytać całkiem sporo. 

   Jednak żeby nie przedłużać zapraszam do listy książek, które przeczytałam:


  1. "Strażniczka książek" Mechthild  Glaser
  2. "Niania" Christianna Brand
  3. "Tam gdzie śpiewają pawie. Czyli jak poślubiłam indyjskiego księcia." Alison Singh Gee   <recenzja>

  
4. "Akademia Pennyroyal. Waleczna Księżniczka". M.A.Larson
  5. "Kopciuszek".
  6. "Ever After High. Kraina Czarów" Shannon Hale



  7. "It ends with us" Colleen Hoover <recenzja>
  8. "13 powodów" Jay Asher
  9. "Przeznaczeni" Holly Bourne



10. "Świat według Vanessy" Katarzyna Majgier
11. "O dziewczynce która połknęła chmurę tak wielką jak Wieża Eiffla" Romain Puertolas


12. "Pierwsze dni" Rhiannon Frater
13. "Konfrontacja" Rhiannon Frater
14. "Oblężenie" Rhiannon Frater



15. "Fangirl." Rainbow Rowell
16. "Szukam Cię Zoe." Alyson Noel
17. "Ponad wszystko." Nicola Yoon


18. "Strażniczka Bramy." Michelle Zink
19. "Starcie Królów." George R.R. Martin
20. "Firstlife. Pierwsze życie." Gena Showhalter

21. "Dawno, dawno temu... we śnie." Liz Braswell
22. "Roszpunka. Zaginiona laguna." Leila Howland
23. "Daisy Star i różowa gitara." Cathy Cassidy



24. "Szeptucha." Katarzyna Berenika Miszczuk
25. "Jaga." Katarzyna Berenika Miszczuk
26. "Bella i Sebastian 2. Przygoda trwa."



27. "Szczęki." Peter Benchley
28. "Omen."  David Seltzer
29. " Saga o kotołaku. Ksin. Początek."



30. "Oczy Anioła." Shannon Dittemore
31. "Delirium opowiadania." Lauren Olivier
32. "Trzydzieści kopert." Ewa Mielczarek    <recenzja>



33. "Akademia Dobra i zła. Droga do sławy." Soman Chainani
34. "Akademia Dobra i zła. Kryształ czasu." Soman Chainani











4 komentarze:

  1. Podziwiam cię ja nawet tyle nie przeczytałam ale w tym roku postanowiłam się poprawić i więcej przeczytać. Masz rację lepiej stawiać na jakość niż na ilość. Powodzenia w tym roku żeby Ci się udało przeczytać jak najwięcej i żebyś była zadowolona ze swojego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo książek udało Ci się przeczytać. Ważne, że czytanie sprawia Ci radość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca liczba. Wśród tych książek zainteresowało mnie "Akademia Pennyroyal. Waleczna Księżniczka"

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu sporo! Ja w tamtym roku mocno się obijałam, w tym chcę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń